Kostnadsfritt

RegistrerMeg er kostnadsfritt å bruke.
Betal kun for fakturering

200 kroner i medlemsavgift

Du betaler

NOK 8

  • pr medlem (uten mva)

500 kroner i medlemsavgift

Du betaler

NOK 18

  • pr medlem (uten mva)

Fakturerer du for totalt 1.000 KRONER

Koster RegistrerMeg

NOK 36

  • i året (uten mva)

Enkelte eksterne tjenester krever gebyrer. Les mer på linken til høyre.

Bruksgebyr (*
4,5% av fakturert beløp
Sending av SMS
1,00 NOK
Sending av epost til epostliste (pr epost)
0,08 NOK
Sending av medlemsbrev
Gratis
Utstedelse av e-dokument ifm med salg (**
2.00 NOK
Sending av dokument (ett ark) på papir, inkl konvolutt/porto/postlegging.
50 NOK / stk
Navnelapper / medlemskort etc. / id-kort
kontakt oss
Oppgaver utover brukerstøtte som utarbeidelse av nyhetsbrev, integrering på ditt nettsted og annen konsulentvirksomhet faktureres pr. påbegynt time
750 NOK / time

(* Nettbank (Faktura) fra utenlandsk bank: Beløp > 5000NOK: 4,5% - minimum 150NOK
Nettbank (Faktura) fra utenlandsk bank: Beløp <= 5000NOK: 4,5% - minimum 100NOK
Minimum bruksgebyr er pt. 8NOK av transaksjonen
Ved sending av EHF-faktura tilkommer 15NOK på transaksjonskostnaden
Transaksjonskostnader for Kort/Paypal er avhengig av egne avtaler eller priser levert av Paypal Transaksjonskost ved faktura: 8NOK


(** eDokumenter som utvikles, integreres og tilpasses ditt behov, slik som medlemsbevis, kursbevis, forsikringsdokumenter eller andre nødvendige dokumenter ifm salg, gjøres uten kostnad for deg men belastes din konto med et lite gebyr pr utstedt dokument.
Alle priser er eksklusive MVA

Bare betal for det du trenger

Bruk systemet så mye du vil, og håndter dine medlemmer gratis. Betal kun når du trenger

Pakker kan tilpasses

Er du et stort foretak med mange transaksjoner kan vi tilby egne pakker med justerte prissatser.

Vi tåler sammenligning

Med et så rikt funksjonsutvalg mener vi at vi har en svært fornuftig pris. Er du uenig? Ta kontakt så finner vi ut av det

PayPal-integrasjon

Vi benytter PayPal for en sikrere og enklere betaling for deg som kunde.